Software Service

Software Service

Zekerheid en continuïteit

Voor alle EPLAN applicaties biedt EPLAN Software Service aan. Een noodzaak. De data, ontwerpen en schema’s die uw engineers in de loop van de jaren opbouwen, vertegenwoordigen voor uw bedrijf een onschatbare bron van informatie. Maar ook een kapitaal aan manuren én aan knowhow. Het is belangrijk dat u dit kapitaal borgt naar de toekomst. Zowel op middellange als lange termijn.

Zekerheid

Software Service is in de eerste plaats een verzekering. Via deze dienst krijgt u de garantie dat uw systemen nooit verouderen en hun waarde behouden. Uw applicaties blijven ook altijd compatibel met de nieuwe IT-omgevingen zodat u uw engineeringdata kunt blijven raadplegen en integreren in nieuwe ontwerpen.

Datakapitaal borgen

Via het EPLAN Platform borgt u de kennis van uw bedrijf in data. Knowhow die centraal opgeslagen wordt en dus niet langer afhankelijk is van individuen. Software Service biedt u de garantie dat u dit datakapitaal veiligstelt naar de toekomst.

Continuïteit

EPLAN is een voorloper in technologie. De functie van onze software staat voorop in de ontwikkeling van nieuwe technologische trends en veranderende behoeften. Dat vertaalt zich in verbeterde functionaliteiten en platformen die we continu integreren in onze systemen. Via Software Service garandeert u dat uw organisatie blijft meegroeien.

Service

Bovenop deze zekerheid, borging en continuïteit kunt u via EPLAN Software Service gebruikmaken van de volgende diensten:

Updates

Uw software groeit mee met de nieuwe ontwikkelingen.

Informatie

U hebt toegang tot waardevolle informatie dankzij forums, onze elektronische nieuwsbrieven en onze website.

Knowhow
  • U kunt 24/7 gebruikmaken van het EPLAN Data Portal. Hier kunt u continu nieuwe gecertificeerde data downloaden van constructeurs van componenten. Daarnaast vindt u er ook algemene knowhow van fabrikanten.
  • Helpdesk – onze helpdesk assisteert u. Ze is niet alleen uw eerste hulp bij technische vragen, ze bezorgt u ook waardevolle technische informatie waarmee u de kennis over onze systemen vergroot.
Documentatie

U kunt alle beschikbare EPLAN gerelateerde documentatie bij ons opvragen, verkrijgbaar in verschillende talen.

Kennisoverdracht

Via een reeks van kosteloze seminars en webinars breidt u uw kennis uit over onze systemen, nieuwe trends en evoluties op de markt.

Twee types Software Service

Er zijn twee types Software Service beschikbaar:

EPLAN Software Service Basic

Hebt u een gedetailleerd antwoord nodig op uw vragen over EPLAN? Met EPLAN Software Service Basic geniet u van de volgende voordelen:

  • U kunt een beroep doen op onze specialisten op werkdagen. De antwoordtijd op uw vragen bedraagt maximaal 24u.
  • Een sneller aantal antwoorden op uw vraag met een responstijd binnen de 24u
  • U hebt recht op alle EPLAN software updates

Toegang tot het EPLAN Data Portal

EPLAN Software Service Premium

Hebt u sneller feedback op uw supportvragen nodig? EPLAN Software Service Premium biedt u dezelfde voordelen als EPLAN Software Service Basic, aangevuld met: 

  • Een maximale antwoordtijd van 4 uur tijdens werkdagen
  • Online remote assistentie voor complexe vragen
  • Een jaarlijkse meeting met een van onze experts waarbij u trends en tips krijgt voor een beter beheer van uw EPLAN oplossingen
  • Aanbevelingen voor hardware

We helpen u graag verder!

Wilt u meer weten over EPLAN Software Service? Neem dan contact met ons op via het onderstaande formulier.