Contact
Wij helpen u graag verder!
Heeft u vragen of meer informatie nodig? Bel ons of vul het onderstaande contactformulier in!
EPLAN N.V.
Bosstraat 54
B-3560 Lummen
België
Algemeen (niet voor supportvragen)
Telefoon: +32 13 53 96 96
Support
Heeft u een vraag en staat deze niet tussen onze veelgestelde vragen? Wij helpen u graag zodat u weer snel verder kunt. U kunt ons bereiken tijdens kantoortijden en we streven ernaar binnen 4 uur te reageren. Het kan zijn dat we u vragen om mee te mogen kijken op uw scherm via TeamViewer. Klik hier om TeamViewer / EPLAN Quicksupport te downloaden.
Maak eenvoudig een ticket aan
De snelste en meest efficiënte manier om een antwoord te krijgen op uw supportvragen, is door een ticket aan te maken in het EPLAN Solution Center.
Spoedvraag?
Voor vragen over licentie- en opstartproblemen kunt u ons altijd bellen. Voor andere vragen adviseren wij u om een ticket aan te maken in het EPLAN Solution Center of ons een e-mail te sturen.
Benieuwd hoe wij de wachttijd zo kort mogelijk houden? We leggen het graag uit in deze blog.
Telefoon *:
- Nederlands: +32 13 53 96 80
- Frans: +32 13 53 96 88
* Om uw vraag in behandeling te kunnen nemen hebben wij het serienummer van de licentie nodig, het versienummer en de naam van de applicatie.
Trainingen
www.eplantrainingen.be
Onze centrale is voor u bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8u en 12u15 en tussen 13u en 16u30. Onze support is telefonisch bereikbaar tussen 8u30 en 17u00. Natuurlijk kunt u ook een bericht achterlaten. Wij bellen u dan zo spoedig mogelijk terug.
BTW BE 0466.323.342
RPR: Rechtbank van Koophandel van Hasselt
Wanneer u het onderstaande contactformulier invult nemen wij contact met u op.
Dit formulier is niet bedoeld voor technische vragen. Heeft u een technische vraag, dan verwijzen wij u graag naar deze pagina.